Молитва Богородице тя величаем

Молитва Богородице тя величаем

Молитва Богородице тя величаем

Тропари, кондаки и величания общие

В праздники Богородичные

Тропарь, глас 4-й

К Богоро́дице приле́жно ны́не притеце́м, гре́шнии и смире́ннии, и припаде́м, в покая́нии зову́ще из глубины́ души́: Влады́чице, помози́, на ны милосе́рдовавши, потщи́ся, погиба́ем от мно́жества прегреше́ний, не отврати́ Твоя́ рабы́ тщи, Тя бо и еди́ну наде́жду и́мамы.

Предста́тельство христиа́н непосты́дное, хода́тайство ко Творцу́ непрело́жное, не пре́зри гре́шных моле́ний гла́сы, но предвари́, я́ко Блага́я, на по́мощь нас, ве́рно зову́щих Ти: ускори́ на моли́тву и потщи́ся на умоле́ние, предста́тельствующи при́сно, Богоро́дице, чту́щих Тя.

Велича́ем Тя, Пресвята́я Де́во, Богоизбра́нная Отрокови́це, и чтим о́браз Твой святы́й, и́мже то́чиши исцеле́ния всем, с ве́рою притека́ющим.

Святым безплотным Силам

Тропарь, глас 4-й

Небе́сных во́инств Архистрати́зи, мо́лим вас при́сно мы недосто́йнии, да ва́шими моли́твами оградите́ нас кро́вом крил невеще́ственныя ва́шея сла́вы, сохраня́юще нас, припа́дающих приле́жно и вопию́щих: от бед изба́вите нас, я́ко чинонача́льницы вы́шних Сил.

Архистрати́зи Бо́жии, служи́телие Боже́ственныя сла́вы, Ангелов нача́льницы и челове́ков наста́вницы, поле́зное нам проси́те и ве́лию ми́лость, я́ко безпло́тных Архистрати́зи.

Велича́ем вас, Арха́нгели и Ангели и вся во́инства, Херуви́ми и Серафи́ми, сла́вящия Го́спода.

Пророку

Тропарь, глас 2-й

Проро́ка Твоего́ (имя) па́мять, Го́споди, пра́зднующе, тем Тя мо́лим: спаси́ ду́ши на́ша.

Просвети́вшеся Ду́хом чи́стое твое́ се́рдце, проро́чества бысть светле́йшаго прия́телище: зри́ши бо я́ко настоя́щая дале́че су́щая, сего́ ра́ди тя почита́ем, проро́че блаже́нне, (имя), сла́вне.

Велича́ем тя, проро́че Бо́жий (имя), и чтим святу́ю па́мять твою́, ты бо мо́лиши за нас Христа́ Бо́га на́шего.

Апостолу

Тропарь, глас 3-й

Апо́столе святы́й (имя), моли́ Ми́лостиваго Бо́га, да прегреше́ний оставле́ние пода́ст душа́м на́шим.

Яко звезду́ пресве́тлую Це́рковь всегда́ стяжа́ тя, апо́столе (имя), чуде́с твои́х многоподава́нием просвеща́ема. Те́мже зове́м Христу́: спаси́ чту́щих ве́рою па́мять Твоего́ апо́стола, Многоми́лостиве.

Велича́ем тя, апо́столе Христо́в (имя), и чтим боле́зни и труды́ твоя́, и́миже труди́лся еси́ во благове́стии Христове.

Апостолам

Тропарь, глас 3-й

Апо́столи святи́и, моли́те Ми́лостиваго Бо́га, да прегреше́ний оставле́ние пода́ст душа́м на́шим.

Ло́зие яви́стеся Христо́ва виногра́да, му́дрии, гро́здие принося́ще в доброде́телех, вино́ нам спасе́ния источа́юще, его́же прие́млем, весе́лия исполня́ющеся, пра́зднуем честну́ю ва́шу па́мять, в ню́же моли́те дарова́тися нам вели́цей ми́лости и отпуще́нию грехо́в, Госпо́дни апо́столи.

Святителю

Тропарь, глас 4-й

Пра́вило ве́ры и о́браз кро́тости, воздержа́ния учи́теля яви́ тя ста́ду твоему́, я́же веще́й и́стина: сего́ ра́ди стяжа́л еси́ смире́нием высо́кая, нището́ю бога́тая, о́тче (имя), моли́ Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим.

Боже́ственный гром, труба́ духо́вная, ве́ры насади́телю и отсека́телю ересе́й, Тро́ицы уго́дниче, вели́кий святи́телю (имя), со Ангелы предстоя́ при́сно, моли́ непреста́нно о всех нас.

Велича́ем тя, святи́телю о́тче (имя), и чтим святу́ю па́мять твою́: ты бо мо́лиши за нас Христа́ Бо́га на́шего.

Святителям

Тропарь, глас 4-й

Бо́же оте́ц на́ших, творя́й при́сно с на́ми по Твое́й кро́тости, не отста́ви ми́лость Твою́ от нас, но моли́твами их в ми́ре упра́ви живо́т наш.

Яко доброде́телей учи́телие и иера́рхов украше́ние, Це́рковь пою́щи вас сла́вит: моли́твами ва́шими пода́йте чту́щым вас любо́вию доброде́телей исправле́ние и собла́знов избавле́ние, я́ко непобеди́мии.

Мученику

Тропарь, глас 4-й

Му́ченик Твой, Го́споди, (имя) во страда́нии свое́м вене́ц прия́т нетле́нный от Тебе́, Бо́га на́шего: име́яй бо кре́пость Твою́, мучи́телей низложи́, сокруши́ и де́монов немощны́я де́рзости, того́ моли́твами спаси́ ду́ши на́ша.

Звезда́ све́тлая яви́лся еси́, непреле́стная ми́рови, Со́лнце Христа́ возвеща́ющи, заря́ми твои́ми, страстоте́рпче (имя), и пре́лесть погаси́л еси́ всю: нам же подае́ши свет, моля́ся непреста́нно о всех нас.

Велича́ем тя, страстоте́рпче святы́й (имя), и чтим честна́я страда́ния твоя́, я́же за Христа́ претерпе́л еси́.

Мученице

Тропарь, глас 4-й

Агница Твоя́, Иису́се, (имя) зове́т ве́лиим гла́сом: Тебе́, Женише́ мой, люблю, и Тебе́ и́щущи, страда́льчествую, и сраспина́юся, и спогреба́юся Креще́нию Твоему́, и стражду́ Тебе́ ра́ди, я́ко да ца́рствую в Тебе́, и умира́ю за Тя, да и живу́ с Тобо́ю, но я́ко же́ртву непоро́чную приими́ мя, с любо́вию поже́ршуюся Тебе́. Тоя́ моли́твами, я́ко Ми́лостив, спаси́ ду́ши на́ша.

Храм твой всечестны́й, я́ко цельбу́ душе́вную обре́тше, вси ве́рнии, велегла́сно вопие́м ти, де́во му́ченице (имя), великоимени́тая: Христа́ Бо́га моли́ непреста́нно о всех нас.

Велича́ем тя, страстоте́рпице Христо́ва (имя), и чтим честно́е страда́ние твое́, е́же за Христа́ претерпе́ла еси́.

Мученикам

Тропарь, глас 4-й

Му́ченицы Твои́, Го́споди, во страда́ниих свои́х венцы́ прия́ша нетле́нныя от Тебе́, Бо́га на́шего: иму́ще бо кре́пость Твою́, мучи́телей низложи́ша, сокруши́ша и де́монов немощны́я де́рзости, тех моли́твам и спаси́ ду́ши на́ша.

Свети́льницы све́тлии я́вльшеся, боже́ственнии му́ченицы, тварь всю све́тлостию чуде́с озаря́ете, неду́ги разреша́юще и глубо́кую тьму всегда́ отгоня́юще, Христу́ Бо́гу моля́щеся непреста́нно о всех нас.

Священномученику

Тропарь, глас 4-й

И нра́вом прича́стник, и престо́лом наме́стник апо́столом быв, дея́ние обре́л еси́ богодухнове́нне, в виде́ния восхо́д; сего́ ра́ди сло́во и́стины исправля́я, и ве́ры ра́ди пострада́л еси́ да́же до кро́ве, священному́чениче (имя), моли́ Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим.

Во святи́телех благоче́стно пожи́в, и муче́ния путь проше́д, и́дольския угаси́л еси́ же́ртвы, и побо́рник быв твоему́ ста́ду, богому́дре. Тем же тя почита́юще, та́йно вопие́м ти: от бед изба́ви ны при́сно твои́ми мольба́ми, о́тче наш (имя).

Велича́ем тя, священному́чениче (имя), и чтим святу́ю па́мять твою́: ты бо мо́лиши за нас Христа́ Бо́га на́шего.

Священномученикам

Тропарь, глас 4-й

Бо́же оте́ц на́ших, творя́й при́сно с на́ми по Твое́й кро́тости, не отста́ви ми́лость Твою́ от нас, но моли́твами их в ми́ре упра́ви живо́т наш.

Яко свети́льники незаходи́мыя разу́мнаго Со́лнца, соше́дшеся днесь восхва́лим пе́сньми: возсия́ли бо есте́ су́щим во тьме неразу́мия, всех созыва́юще к высоте́ благоче́стия, священному́ченицы, тем вопие́м вам: ра́дуйтеся, по́стников всех основа́ние.

Преподобному

Тропарь, глас 8-й

В тебе́, о́тче, изве́стно спасе́ся, е́же по о́бразу: прии́м бо крест, после́довал еси́ Христу́, и де́я учи́л еси́ презира́ти у́бо плоть, прехо́дит бо, прилежа́ти же о души́, ве́щи безсме́ртней, те́мже и со Ангелы сра́дуется, преподо́бне (имя), дух твой.

Чистото́ю душе́вною боже́ственно вооружи́вся, и непреста́нныя моли́твы, я́ко копие́, вручи́в кре́пко, пробо́л еси́ бесо́вская ополче́ния, (имя), о́тче наш, моли́ непреста́нно о всех нас.

Ублажа́ем тя, преподо́бне о́тче (имя), и чтим святу́ю па́мять твою́, наста́вниче мона́хов и собесе́дниче Ангелов.

Преподобной жене

Тропарь, глас 8-й

В тебе́, ма́ти, изве́стно спасе́ся, е́же по о́бразу: прии́мши бо крест, после́довала еси́ Христу́, и де́ющи учи́ла еси́ презира́ти у́бо пло́ть, прехо́дит бо, прилежа́ти же о души́, ве́щи безсме́ртней, те́мже и со Ангелы сра́дуется, преподо́бная (имя), дух твой.

За любо́вь Госпо́дню, преподо́бная, поко́я жела́ние возненави́дела еси́, поще́нием дух твой просвети́вши: кре́пко бо зве́ри победи́ла еси́, но моли́твами твои́ми проти́вных шата́ние разори́.

Ублажа́ем тя, преподо́бная ма́ти (имя), и чтим святу́ю па́мять твою́: ты бо мо́лиши за нас Христа́ Бо́га на́шего.

Преподобным

Тропарь, глас 4-й

Бо́же оте́ц на́ших, творя́й при́сно с на́ми по Твое́й кро́тости, не отста́ви ми́лость Твою́ от нас, но моли́твами их в ми́ре упра́ви живо́т наш.

Волне́ний мно́жество невла́жно проходя́ще, безпло́тныя враги́ струя́ми слез ва́ших кре́пко погрузи́ли есте́, богому́дрии и преподо́бнии, и чуде́с дар прии́мше, моли́те непреста́нно о всех нас.

Безсребреникам

Тропарь, глас 8-й

Святи́и безсре́бреницы и чудотво́рцы, посети́те не́мощи на́ша: ту́не прия́сте, ту́не дади́те нам.

Благода́ть прии́мше исцеле́ний, простира́ете здра́вие су́щим в ну́ждах, вра́чеве, чудотво́рцы пресла́внии; но ва́шим посеще́нием ра́тников де́рзости низложи́те, мир исцеля́юще чудесы́.

Христа ради юродивому

Тропарь, глас 1-й

Глас апо́стола Твоего́ Па́вла услы́шав, глаго́лющ: мы юро́ди Христа́ ра́ди, раб Твой, Христе́ Бо́же, (имя), юро́д бысть на земли́ Тебе́ ра́ди; те́мже па́мять его́ почита́юще, Тебе́ мо́лим: Го́споди, спаси́ ду́ши на́ша.

Вы́шния красоты́ жела́я, ни́жния сла́сти теле́сныя то́щно оста́вил еси́, нестяжа́нием су́етнаго ми́ра, ангельское житие́ проходя́, сконча́вся, (имя) блаже́нне; с ни́миже Христа́ Бо́га моли́ непреста́нно о всех нас.

Ублажа́ем тя, святы́й пра́ведный (имя), и чтим святу́ю па́мять твою́: ты бо мо́лиши за нас Христа́ Бо́га на́шего.

  • Молитвослов
    • Молитвы
      • Молитвы утренние
        • Начало
        • Молитва ко Пресвятой Троице
        • Псалом 50
        • Символ веры
        • Молитва 1-я, святого Макария Великого
        • Молитва 2-я, того же святого
        • Молитва 3-я, того же святого
        • Молитва 4-я, того же святого
        • Молитва 5-я, святого Василия Великого
        • Молитва 6-я, того же святого
        • Молитва 7-я, ко Пресвятой Богородице
        • Молитва 8-я, Господу нашему Иисусу Христу
        • Молитва 9-я, к Ангелу Хранителю
        • Молитва 10-я, ко Пресвятой Богородице
        • Молитвенное призывание святого, имя которого носишь
        • Песнь Пресвятой Богородице
        • Тропарь Кресту и молитва за Отечество
        • Молитва о Живых
        • Молитва о усопших
        • Окончание молитв
      • Молитвы вечерние
        • Начальные молитвы
        • Молитва 1-я, святого Макария Великого, к Богу Отцу
        • Молитва 2-я, святого Антиоха, ко Господу нашему Иисусу Христу
        • Молитва 3-я, ко Пресвятому Духу
        • Молитва 4-я, святого Макария Великого
        • Молитва 5-я
        • Молитва 6-я
        • Молитва 7-я, святого Иоанна Златоуста (24 молитвы, по числу часов дня и ночи)
        • Молитва 8-я, нашему Иисусу Христу
        • Молитва 9-я, ко Пресвятой Богородице, Петра Студийского
        • Молитва 10-я, ко Пресвятой Богородице
        • Молитва 11-я, ко святому Ангелу Хранителю
        • Кондак Богородице
        • Молитва святого Иоанникия Великого
        • Молитва святого Иоанна Дамаскина, которую, показывая на постель твою, говори:
        • И хотя лечь на постель, говори сии тропари:
        • Молитва Честному Кресту
        • Также, вместо прощения:
        • Молитва
        • Исповедание грехов повседневное
      • Подготовка к Причащению
        • Канон покаянный ко Господу нашему Иисусу Христу
        • Канон молебный ко Пресвятой Богородице, поемый во всякой скорби душевной и обстоянии
        • Канон Ангелу хранителю
        • Последование ко Святому Причащению
        • Благодарственные молитвы по Святом Причащении
        • ТРИ КАНОНА: покаянный ко Господу нашему Иисусу Христу, ко Пресвятой Богородице и к Ангелу Хранителю
      • Часы Пасхи
      • Тропари
        • Тропари воскресные, восьми гласов
        • Тропари, кондаки, величания и задостойники на двунадесятые праздники
        • Тропари и кондаки дневные на всю седмицу
        • Тропари, кондаки и величания на праздники Господские, Богородичны, святых и икон Божией Матери
        • Тропари, кондаки и величания общие
      • Молитвы святым
      • Молитвы разные
    • Каноны
      • Канон покаянный ко Господу нашему Иисусу Христу
      • Канон молебный ко Пресвятой Богородице, поемый во всякой скорби душевной и обстоянии
      • Канон Ангелу хранителю
      • ТРИ КАНОНА: покаянный ко Господу нашему Иисусу Христу, ко Пресвятой Богородице и к Ангелу Хранителю
    • Акафисты
    • Псалтирь
      • Молитвы перед началом чтения Псалтири
      • Кафисма первая
      • Кафисма вторая
    • Богослужение
      • Часы Святой Пасхи

При перепечатке ссылка
на Православие.Ru обязательна

Молитвы ко Пресвятой Богородице

Молитвы ко Пресвятой Богородице
автор неизвестен
См. Молитвы . Источник: Православный молитвослов

Молитвы ко Пресвятой Богородице

Содержание

  • 1 Богородице Дево, радуйся
  • 2 Достойно есть
  • 3 Царице моя, Преблагая
  • 4 Кондак Пресвятой Богородице
  • 5 Кондак Взбранной Воеводе
  • 6 Песнь Богородицы
  • 7 О, Всепетая Мати
  • 8 О Тебе радуется
  • 9 О, преславнаго чудесе

Богородице Дево, радуйся [ править ]

Богоро́дице Де́во, ра́дуйся, Благода́тная Мари́е, Госпо́дь с Тобо́ю, благослове́нна Ты́ в жена́х, и благослове́н пло́д чре́ва Твоего́, я́ко Спа́са родила́ еси́ ду́ш на́ших.

Перевод: Богородица Дева Мария, исполненная благодати Божией, радуйся! Господь с Тобою; благословенна Ты между женщинами и благословен плод, Тобою рожденный, потому что Ты родила Спасителя душ наших.

Достойно есть [ править ]

Досто́йно есть я́ко вои́стину блажи́ти Тя, Богоро́дицу, Присноблаже́нную и Пренепоро́чную и Ма́терь Бо́га на́шего. Честне́йшую херуви́м и сла́внейшую без сравне́ния серафи́м, без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, су́щую Богоро́дицу, Тя велича́ем.

Перевод: Поистине справедливо ублажать Тебя, Богородицу, вечно блаженную и пренепорочную, и Мать Бога нашего. Ты честью превосходишь херувимов и во славе своей несравненно выше серафимов. Ты девственно родила Бога-Слово, и как истинную Богородицу мы Тебя величаем.

Царице моя, Преблагая [ править ]

Цари́це моя́ Преблага́я, Наде́ждо моя́, Богоро́дице, Прия́телище си́рых и стра́нных Предста́тельнице, скорбя́щих Ра́досте, оби́димых Покрови́тельнице! Зри́ши мою́ беду́, зри́ши мою́ скорбь; помози́ ми, я́ко не́мощну, окорми́ мя, я́ко стра́нна! Оби́ду мою́ ве́си, разреши́ ту, я́ко во́лиши: яко не и́мам ины́я по́мощи, ра́зве Тебе́, ни ины́я Предста́тельницы, ни благи́я Уте́шительницы, то́кмо Тебе́, о Богома́ти! Я́ко да сохрани́ши мя и покры́еши во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Перевод: Царица моя преблагая, Надежда моя, Богородица, приют сирот и странников защитница, скорбящих радость, обиженных покровительница! Видишь мою беду, видишь мою скорбь; помоги мне, как немощному, направь меня, как странника. Обиду мою знаешь: разреши ее по Своей воле. Ибо не имею я иной помощи, кроме Тебя, ни иной Защитницы, ни благой Утешительницы – только Тебя, о Богоматерь: да сохранишь меня и защитишь во веки веков. Аминь.

Кондак Пресвятой Богородице [ править ]

Не и́мамы ины́я по́мощи,/ не и́мамы ины́я наде́жды,/ ра́зве Тебе́, Влады́чице,/ Ты нам помози́,/ на Тебе́ наде́емся/ и Тобо́ю хва́лимся,// Твои́ бо есмы́ раби́, да не постыди́мся.

Перевод: Не имеем иной помощи, / не имеем иной надежды, / кроме Тебя, Владычица. / Ты нам помоги: / на Тебя надеемся / и Тобою хвалимся, / ибо мы Твои рабы, / да не постыдимся.

Кондак Взбранной Воеводе [ править ]

Взбра́нной Воево́де победи́тельная, я́ко изба́вльшеся от злых, благода́рственная воспису́ем Ти раби́ Твои́ Богоро́дице: но я́ко иму́щая держа́ву непобеди́мую, от вся́ких нас бед свободи́, да зове́м Ти: Ра́дуйся Неве́сто Неневе́стная.

Перевод: Тебе, высшей Военачальнице, избавившись от бед, мы, недостойные рабы Твои, Богородица, воспеваем победную и благодарственную песнь. Ты же, имеющая силу непобедимую, освобождай нас от всяких бед, чтобы мы взывали к Тебе: радуйся, Невеста, в брак не вступившая!

Песнь Богородицы [ править ]

Вели́чит душа́ Моя́ Го́спода, и возра́довася дух Мой о Бо́зе Спа́се Мое́м. Честне́йшую херуви́м и сла́внейшую без сравне́ния серафи́м, без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, су́щую Богоро́дицу, Тя велича́ем. Я́ко призре́ на смире́ние рабы́ Своея́, се бо от ны́не ублажа́т Мя вси ро́ди. Честне́йшую херуви́м… Я́ко сотвори́ Мне вели́чие Си́льный, и свя́то и́мя Его́, и ми́лость Его́ в ро́ды родо́в боя́щимся Его́. Честне́йшую херуви́м… Сотвори́ держа́ву мы́шцею Свое́ю, расточи́ го́рдыя мы́слию се́рдца их. Честне́йшую херуви́м… Низложи́ си́льныя со престо́л, и вознесе́ смире́нныя; а́лчущия испо́лни благ, и богатя́щияся отпусти́ тщи. Честне́йшую херуви́м… Восприя́т Изра́иля о́трока Своего́, помяну́ти ми́лости, я́коже глаго́ла ко отце́м на́шим, Авраа́му и се́мени его́ да́же до ве́ка. Честне́йшую херуви́м…

Перевод: Величает душа Моя Господа, и возрадовался дух Мой о Боге, Спасителе Моём. Честью высшую Херувимов и несравненно славнейшую Серафимов, девственно Бога–Слово родившую, истинную Богородицу — Тебя величаем. Что призрел Он на смирение Рабы Своей; ибо отныне назовут Меня блаженной все роды. Что сотворил Мне великое Сильный, и свято имя Его, и милость Его в роды родов к боящимся Его. Соделал Он сильное рукою Своею, рассеял надменных в помышлениях сердца их. Низложил властителей с престолов и вознес смиренных, алчущих исполнил благ и богатых отослал ни с чем. Поддержал Израиля, отрока Своего, вспомнив о милости, — как Он сказал отцам нашим, — к Аврааму и семени его навеки.

О, Всепетая Мати [ править ]

О Всепе́тая Ма́ти, ро́ждшая всех святы́х Святе́йшее Сло́во! Ны́нешнее прие́мши приноше́ние, от вся́кия изба́ви напа́сти всех, и бу́дущия изми́ му́ки, о Тебе́ вопию́щих: Аллилу́ия.

Перевод: О, всеми Воспеваемая Мать, родившая всех святых Святейшее Слово! Нынешнее приняв приношение, от всякой избавь беды всех и от будущего спаси мучения взывающих пред Тобою: Аллилуйя.

О Тебе радуется [ править ]

О Тебе́ ра́дуется, Благода́тная, вся́кая тварь, А́нгельский собо́р и Челове́ческий род, освяще́нный хра́ме и раю́ слове́сный, Де́вственная похвало́, из нея́же Богъ воплоти́ся и Младе́нецъ бысть, пре́жде векъ Сый Богъ нашъ, ложесна́ бо Твоя́ Престо́лъ сотвори́, и чре́во Твое́ простра́ннее Небе́съ соде́ла; о Тебе́ ра́дуется, Благода́тная, вся́кая тварь, сла́ва тебе́.

Перевод: О Тебе радуется, Благодатная, всё творение: / Ангельский сонм и человеческий род. / Ты – освящённый храм и рай духовный, / слава девства, от Которой Бог воплотился и Младенцем стал / прежде всех веков Существующий Бог наш. / Ибо недра Твои Он в престол обратил / и чрево Твоё обширнее небес соделал. О Тебе радуется, Благодатная, всё творение, слава тебе.

О, преславнаго чудесе [ править ]

О, преславнаго чудесе! Небесе и земли Царица, от святых сродников наших умоляемая, до ныне землю Русскую покрывает и лика Своего изображении милостивно обогащает. О Владычице Державная! Не престани и на будущее время во утверждение на Руси православия милости и чудеса изливати до века. Аминь.

Молитва «Честнейшую херувим»

Пресвятая дева Мария совершила визит к своей дальней родственнице праведнице Елисавете, находившейся уже в преклонных годах. Обе женщины находились в положении. Радость Божественного присутствия преисполнила младенца во чреве Елисаветы и передалась матери его. Она встретила Богородицу пророческими словами благословления Сына Божьего.

В ответ Царица Небесная произнесла торжественный гимн во славу Господа. Ее речь благодарности была записана и впоследствии превращена в молитву «Честнейшую Херувим».

  1. Как читается молитва?
  2. В чем помогает молитва «Честнейшую Херувим»?
  3. Текст молитвы полностью на русском языке

Как читается молитва?

В Евангелии почти не приведено описаний речей Пресвятой Царицы Небесной, но этот лирический и провидческий текст молитвы «Честнейшую Херувим» получил в христианстве богослужебное предназначение. По традициям православия молитву Богородицы «Честнейшую Херувим» принято петь на утрене между восьмым и девятым канонами.

Дьякон проводит обряд каждения повсеместно во всей церкви. Начинает он со святого престола и алтаря, затем обходит царские ворота и останавливается по правую сторону иконостаса у иконы Божьей матери, затем дает указ хору начинать пение.

В некоторых храмах поют антифонно на два хора, но в большинстве случаев молитву Честнейшую Херувим исполняют всей общиной совместно с прихожанами.

Это славословие является данью признания и почтения Девы Марии как истинной Богородицы и Царицы Небесной.

Верующие говорят, что искренне молящихся от всей души Пресвятая Матерь Божия осеняет личным благословением.

В чем помогает молитва «Честнейшую Херувим»?

Издревле Богородица выступает защитницей рода человеческого перед Господом. Ей можно довериться и поведать о всех своих радостях и горестях. Царица Небесная преумножит отраду и утолит печали. Люди обращаются к ней в следующих случаях:

  • неуверенность в себе;
  • алчность, зависть и корыстные намерения;
  • в поисках ответа на тягостные вопросы;
  • в тяжелой жизненной ситуации.

Матерь Божия дарует смирение и стойкость духа, избавляет от всяких дурных помыслов и утверждает на пути праведном. По вере просящего да прибудет ему.

Текст молитвы полностью на русском языке

Оригинальный текст молитвы Богородице «Честнейшую Херувим» был создан на греческом языке, а позднее переведен на славянский.

Величит душа Моя Господа, и возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем.

Припев: Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем.

Яко призре на смирение рабы Своея, се бо отныне ублажат Мя вси роди.

Припев: Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем.

Яко сотвори Мне величие Сильный, и свято имя Его, и милость Его в роды родов боящимся Его.

Припев: Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем.

Сотвори державу мышцею Своею, расточи гордыя мыслию сердца их.

Припев: Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем.

Низложи сильныя со престол, и вознесе смиренныя; алчущия исполни благ, и богатящияся отпусти тщи.

Припев: Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем.

Восприят Израиля отрока Своего, помянути милости, якоже глагола ко отцем нашим, Аврааму и семени его даже до века.

Припев: Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем.

Клирос

Группа для общения, обмена опытом.
Клирос
В православной церкви место, на котором во время богослужения находятся певчие и чтецы. Клиросы и поющие на них представляют хоры ангелов, воспевающие славу Божию. Почти в каждом храме имеются два клироса — правый и левый, оба либо на возвышенной предалтарной части храма, по бокам солеи, либо в храмовой части церкви по углам

    Лента
  • |Участники
  • |Фото 111
  • |Видео 250
  • |Мероприятия 0

Велича́ние – краткое песнопение, прославляющее Иисуса Христа, Богородицу или какого либо святого.
Начинается со слова «Величаем» (или «Ублажаем»).
Поётся в праздничные дни на утрене после полиелея и на литургии после отпуста.

Тропари и Величания общие

Читайте также  Молитва Господу Богу о помощи в учении

Господу Богу и Спасу нашему Иисусу Христу,
глас 2:
Пречистому Твоему образу поклоняемся, Благий, / просяще прощения прегрешений наших, Христе Боже: / волею бо благоволил еси плотию взыти на Крест, / да избавиши яже создал еси от работы вражия. / Тем благодарственно вопием Ти: / радости исполнил еси вся, Спасе наш, / пришедый спасти мир.
Ин тропарь, глас 8:
С вышних призирая, убогия приемля. / посети ны, озлобленныя грехми, Владыко Всемилостиве, / молитвами Богородицы даруй душам нашим велию милость.
Пресвятой Богородице,
глас 4:
К Богородице прилежно ныне притецем, / грешнии и смиреннии, и припадeм, / в покаянии зовуще из глубины души: / Владычице, помози, на ны милосердовавши, / потщися, погибаем от множества прегрешений, / не отврати Твоя рабы тщи, / Тя бо и едину надежду имамы.
Величание:
Достойно есть / величати Тя, / Богородице, / Честнейшую Херувим / и Славнейшую / без сравнения Серафим.
Величание (Иконе Божией Матери):
Величаем Тя, / Пресвятая Дево / Богоизбранная Отроковице / и чтим образ Твой святый, / имже точиши исцеления / всем с верою притекающим.
Святым Ангелам и прочим безплотным Силам,
глас 4:
Небесных воинств Архистратизи, / молим Вас присно мы недостойнии,/ да вашими молитвами оградите нас / кровом крил невещественныя вашея славы, / сохраняюще ны припадающие прилежно и вопиющия: / от бед избавите ны, / яко чиноначальницы Вышних Сил.
Величание:
Величаем Вас /, Архангели и Ангели и вся воинства, / Херувими и Серафими, / славящие Господа.
Пророку единому,
глас 2:
Пророка Твоего [имя-рек] память, Господи, празднующе, / тем Тя молим: / спаси души наша.
Величание:
Величаем тя, / пророче Божий [имя рек], / и чтем святую память твою, / ты бо молиши за нас / Христа Бога нашего.
Апостолу единому,
глас 3:
Апостоле святый [имя рек], моли Милостиваго Бога, / да прегрешений оставление / подаст душам нашим.
Величание:
Величаем тя, / апостоле Христов [имя рек] / и чтим болезни и труды твоя, / имиже трудился еси / во благовестии Христове.
Апостолам, глас 3:
Апостоли святии, / молите Милостиваго Бога, / да прегрешений оставление / подаст душам нашим.
Величание:
Величаем вас, / святии апостоли [имя рек], / весь мир ученьми своими просветившия / и вся концы / ко Христу приведшия.
Святителю единому,
глас 4:
Правило веры и образ кротости, / воздержания учителя / яви тя стаду твоему, / яже вещей истина: / сего ради стяжал еси смирением высокая, / нищетою богатая, / Отче [имя рек], / моли Христа Бога / спастися душам нашим.
Величание:
Величаем тя, / святителю отче [имя рек], / и чтем святую память твою / ты бо молиши за нас / Христа Бога нашего.
Святителям,
глас 4:
Боже отец наших, / творяй присно с нами по Твоей кротости, / не остави милость Твою от нас, / но молитвами их / в мире управи живот наш.
Величание:
Величаем вас / святителие велиции, / и чтем святую память вашу: вы бо молите за нас / Христа Бога нашего.
Преподобному единому,
глас 8:
В тебе, отче, известно спасеся еже по образу: / приим бо крест, последовал еси Христу, / и дея учил еси презирати убо плоть, преходит бо, / прилежати же о души, вещи безсмертней. / Темже и со ангелы срадуется, преподобне [имя рек], дух твой.
Преподобному Печерскому,
глас 8:
Постом душу твою просветил еси, / молитвами непрестанными сердце твое сосуд Духа Святаго соделал еси, / преподобне отче наш [имя рек], / темже вся вражия ополчения крепко посрамил еси /и, яко победоносец истинный, воздаяния получил еси от Христа Бога. / Тому помолися о душах наших.
Затворнику Печерскому,
глас 2:
Велия веры исправления, / в пещернем затворе, яко на воде упокоения, / преподобне отче [имя рек], радовался еси, / огнем бо любве Божественныя распаляемь, / бдением и молитвою безстрастия достигл еси / и явился еси равноангельный на земли. / Того молитвами, Христе Боже, спаси души наша.
Величание (преподобному):
Ублажаем тя, / преподобне отче [имя рек], / и чтим святую память твою, / наставниче монахов / и собеседниче ангелов.
Преподобным,
глас 4:
Боже отец наших, / творяй присно с нами по Твоей кротости, / не остави милость Твою от нас, / но молитвами их / в мире управи живот наш.
Преподобным Печерским,
глас 3:
Преблаженнии и Богоноснии отцы наши [имя рек], / яко стяжавший дерзновение ко Господу / равноангельным своим житием, / егоже ради обогати Христос нетлением и чудесы мощи ваша, / молим вас прилежно: / испросите душам нашим очищение / и велию и богатую милость.
Величание (преподобным):
Ублажаем вас, преподобные отцы, / и чтем святую память вашу, / наставницы монахов / и собеседницы ангелов.
Мученику единому,
глас 4:
Мученик Твой, Господи, [имя рек], / во страдании своем венец прият нетленный от Тебе, Бога нашего: / имеяй бо крепость Твою, / мучителей низложи, / сокруши и демонов немощныя дерзости. / Того молитвами / спаси души наша.
Величание:
Величаем тя, / святый мучениче [имя рек], / и чтим честная страдания твоя, / яже за Христа / претерпел еси.
Мученикам, глас 4:
Мученицы Твои, Господи, / во страданиих своих венцы прияша нетленныя от Тебе, Бога нашего: / имуще бо крепость Твою, / мучителей низложиша, / сокрушиша и демонов немощныя дерзости. / Тех молитвами / спаси души наша.
Величание:
Величаем вас, / страстотерпцы святии, / и чтем честная страдания ваша, / яже за Христа / претерпели есте.
Священномученику единому,
глас 4:
И нравом причастник, / и престолом наместник апостолом быв,/ деяние обрел еси, Богодухновенне, / в видения восход, / сего ради слово истины исправляя, / веры ради пострадал еси даже до крове, / священномучениче [имя рек], / моли Христа Бога / спастися душам нашим.
Величание:
Величаем тя, / священномучениче [имя рек], / и чтем святую память твою: / ты бо молиши за нас / Христа Бога нашего.
Священномученикам,
глас 4;
Боже отец наших, / творяй присно с нами по Твоей кротости, / не остави милость Твою от нас, / но молитвами их / в мире управи живот наш.
Величание:
Величаем вас, /священномученицы Христовы, / и чтем святую память вашу: вы бо молите за нас / Христа Бога нашего.
Преподобномученику единому,
глас 8:
В тебе отче, известно спасеся еже по образу: / приим бо крест последовал еси Христу, / и дея учил еси презирати убо плоть, преходит бо, / прилежати же о души, вещи безсмертной. / Темже и со ангелы срадуется, преподобне [имя рек], дух твой.
Величание:
Ублажаем тя, / преподобномучениче [имя рек], / и чтем святую память твою, / наставниче монахов / и собеседниче ангелов.
Преподобномученикам,
глас 4:
Боже отец наших, / творяй присно с нами по Твоей кротости, / не остави милость Твою от нас, / но молитвами их / в мире управи живот наш.
Величание:
Ублажаем вас, / преподобнии мученицы, / и чтем святую память вашу, / наставницы монахов / и собеседницы ангелов.
Мученице единой,
глас 4:
Агница Твоя, Иисусе, [имя рек], / зовет велиим гласом: / Тебе, Женише мой, люблю, / и Тебе ищущи страдальчествую, / и сраспинаюся и спогребаюся крещению Твоему, / и стражду Тебе ради, / яко да царствую в Тебе, и умираю за Тя, / да и живу с Тобою: / но яко жертву непорочную приими мя с любовию пожершуюся Тебе. / Тоя молитвами, / яко Милостив, спаси души наша.
Величание:
Величаем тя, / страстотерпице Христова [имя рек], / и чтем честное страдание твое, / еже за Христа / претерпела еси.
Мученицам, глас 1:
Агницы словесныя / Агнцу и Пастырю приведостеся мучением ко Христу, / течение скончавше, и веру соблюдше. / Темже днесь радостною душею совершаем, досточудныя, / святую вашу память, / Христа величающе.
Величание:
Величаем вас, / страстотерпицы святыя, / и чтем честная страдания ваша, / яже за Христа / претерпели есте.
Преподобной жене,
глас 8:
В тебе, мати, известно спасеся еже по образу: / приимши бо крест, последовала еси Христу, / и деющи учила еси презирати убо плоть, преходит бо, / прилежати же о души, вещи безсмертней. / Темже и со ангелы срадуется, преподобная [имя рек], дух твой.
Величание:
Ублажаем тя, / преподобная мати [имя рек], / и чтем святую память твою: / ты бо молиши за нас / Христа Бога нашего.
Преподобным женам,
глас 2:
Истинному желанию уневестившася, христославныя, / и временного обручника отвергшася совокупления, / и добродетельными подвигами возрастша, / на высоту востекосте нетления, / краснодушныя и многобогатыя, / столпи монашествующих жен и правило: / темже о нас молите непрестанно, / любовию вашу память празднующих.
Величание:
Ублажаем вас, / преподобнии матери, / и чтем святую память вашу: / вы бо молите за нас, Христа Бога нашего.
Преподобномученице единой,
глас 4:
Агница Твоя, Иисусе, [имя рек], / зовет велиим гласом: / Тебе, женише мой, люблю, / и Тебе ищущи страдальчествую, / и сраспинаюся и спогребаюся крещению Твоему, / и стражду Тебе ради, / яко да царствую в Тебе, и умираю за Тя, / да и живу с Тобою: / но яко жертву непорочную приими мя с любовию пожершуюся Тебе, / тоя молитвами, / яко милостив, спаси души наша.
Величание:
Величаем тя, / страстотерпице святая [имя рек], / и чтем святую память Твою: / ты бо молиши за нас / Христа Бога нашего.
Священноисповеднику и преподобноисповеднику, глас 8:
Православия наставниче, / благочестия учителю и чистоты, / вселенныя светильниче, / архиереев богодухновенное удобрение, [имя рек] премудре, / ученьми твоими вся просветил еси, цевнице духовная, / моли Христа Бога спастися душам нашим.
Величание Священноисповеднику:
Величаем тя, / святителю отче [имя рек], / и чтем святую память твою, / ты бо молиши за нас / Христа Бога нашего.
Величание преподобноисповеднику:
Ублажаем тя, / преподобне отче [имя рек], / и чтим святую память твою, / наставниче монахов / и собеседниче ангелов.
Безсребреникам,
глас 8:
Святии безсребреницы и чудотворцы, / посетите немощи наша: / туне приясте, туне дадите нам.
Величание:
Величаем вас, / чудотворцы славнии [имярек], / и чтем честная страдания ваша, / яже за Христа / претерпели есте.
Христа ради юродивому,
глас 1:
Глас апостола Твоего Павла услышав глаголющ: / мы юроди Христа ради, / раб Твой, Христе Боже, [имя рек] / юрод бысть на земли Тебе ради: / темже память его почитающе, / Тебе молим. Господи, спаси души наша.
Величание:
Ублажаем тя, / святый праведный [имя рек], / и чтим святую память твою: / ты бо молиши за нас / Христа Бога нашего.

«Величаем Тя, Пресвятая Дево, и чтим святых Твоих родителей»

Во имя Отца и Сына, и Святого Духа!

Всех вас, возлюбленные о Господе братья и сестры, от всей души поздравляем с великим праздником Рождества Пресвятой Владычицы нашей Богородицы и Приснодевы Марии.

В величании праздника говорится: «Величаем Тя, Пресвятая Дево, и чтим святых Твоих родителей». Пресвятая Богородица оказывала послушание и почтение Своим родителям. Господь наш Иисус Христос оказывал почтение и послушание Своим родителям. В Библии говорится: «Чти отца твоего и матерь твою, да благо тебе будет, да долголетен будешь на земле» (Исх. 20, 12). Апостол Павел говорит, что должно повиноваться во всем родителям. Потому что это есть закон Божий. Кто не научился вести себя по-человечески, тот вряд ли научится вести себя по-Божьи, по-христиански. Старец Паисий Афонский так и говорит: «Сделай так, чтобы тобой были довольны твои родители. Если тобой не довольны твои родители, тобой не доволен и Бог. Если тобой довольны твои родители, тобой доволен Бог».

«Как ты можешь любить Бога, Которого не видишь, если ненавидишь брата своего, человека который около тебя» (1 Ин. 4, 20). Вот так и по отношению к родителям: Бога мы не видим, но видим своих родителей (те из нас, у кого они живы). А те у кого уже на Небе – молятся всей душой и всем сердцем о них. Но пока живы родители, всячески надо стараться исполнять волю Божию.

В Грузии я увидел потрясающий пример отношения к родителям. В Батуми к нашей прихожанке подошла местная женщина, они разговорились. Она сказала, что месяц назад она прилетела из Лондона, оставив там мужа и 16-летнюю дочь, чтобы поухаживать за матерью, которая перенесла инсульт. И будет ухаживать до тех пор, пока она не восстановится. Из Лондона прилетела в Батуми, оставив там работу юриста, чтобы почтить маму.

Гид, который нас сопровождал, сказал: «Есть у нас такое обращение к родителям: батоно – к отцу, что значит уважаемый или господин, и калбатоно – уважаемая или госпожа – к матери. И часто в семье маму зовут калбатоно дидо – госпожа мама».

Когда моя мама жила в Оптиной пустыни, деревенские оптинские люди, звали ее Павловна. Они не называли ее по имени. Я долго не мог понять, почему человека не называют по имени. Чтобы человек помнил, кто он, какого он рода и кто его родители. Посторонние люди воздают честь твоим родителям. Но если посторонние люди воздают честь родителям, значит, и мы должны помнить о том, что это надо делать.

Рождается Богородица, а Церковь поет: «…и чтим святых Твоих родителей». «Вникай в себя, – говорит апостол Павел, – в вере ли ты» (см.: 1 Тим. 4, 16). Все ли мы отдали, все ли мы отдаем, так ли мы служим своим родителям, старшим. Не исключены из этого почтения бабушки, дедушки, живущие, живые, ведь им тем более необходимы всяческая помощь, уважение, любовь и попечение. Это – закон Божий.

Церковь особым образом чтит Иоакима и Анну, родителей Пресвятой Богородицы. Каждый день они поминаются в храме на богослужении. Иконографический план купольного храма всегда читается сверху вниз. На нашем куполе ангелы несут крест. Это символическое изображение Вознесения Господа нашего Иисуса Христа. Иногда вместо Самого Спаса изображается Крест, рядом с ним – Иоаким и Анна, и только потом – евангелисты. Вот так Церковь поместила их рядом с Богом, на самом высоком месте.

Отношение к родителям распространяется и на духовника. Если тобой доволен духовник, говоря словами старца Паисия, тобой доволен Бог. Если тобой не доволен духовник, тобой не доволен Бог. Подумаем над этим. Все ли мы делаем с совета, все ли мы делаем с благословения, верны ли мы своим обещаниям, заповедям и советам, которые дает он. Будем помнить слова апостола Павла о Христе: «Он был послушлив даже до смерти, и смерти крестной» (Флп. 2, 8) И Сам Иисус Христос сказал: «Я сошел с небес не для того, чтобы творить волю Мою, но волю пославшего Меня Отца» (Ин. 6, 38).

Если мы будем жить в послушании Церкви, ее святым заповедям, будем слушать своих родителей, будем слушать духовника, любить родителей, старших, бабушек и дедушек, тогда это и будет исполнением воли Божией в нашей повседневной жизни. И сегодняшний праздник нам об этом напоминает. Об этом искреннем, сердечном и добром почтении. Как сказал апостол: «Служите друг другу, каждый тем даром, какой получил» (1 Петр. 4, 10). Вот и будем служить своим родным и близким, тем даром, который получили. И тогда, милость Божия, покров Царицы Небесной, будут над нами, как над детьми Божиими, которые стараются быть похожими на своего Господа, как дети часто стараются быть похожими на своих родителей.

Да поможет нам Пресвятая Владычица наша Богородица, душой и сердцем исполнить эту заповедь, заповедь о почитании старших, и тогда Ее молитвами и мы окажемся там, где Она, в ликующем, всерадостном, вечном, всеблагом Царствии Господа и Бога и Спаса нашего Иисуса Христа. Аминь!

Величание Богородицы, Господа и святых

Величание – что это?

Что такое величание Богородицы или святого? Термин «величание» происходит от слова «величать», то есть возвеличивать, воспевать, прославлять, воздавать хвалу. В Православии величанием называют краткое торжественное молитвенное песнопение, которым прославляют Господа, Божью Матерь, ангела или святого. Также существуют аналогичные песнопения в честь христианских праздников.

Особенности жанра величания

Произведения данного жанра церковной гимнографии, как правило, начинаются со слова «Величаем». Другое начало имеют лишь общее величание Богородице и величание преподобному (святому монаху). В последнем случае песнопение начинается словом «Ублажаем». Далее поэтическим языком объясняется, за что священная личность почитается православными христианами. Также упоминаются её главные духовные «заслуги».

Существуют общеупотребительные устоявшиеся тексты величаний для различных категорий почитаемых в христианстве личностей. Например, величания ангелам, пророкам, апостолам, святителям, мученикам и т.д. В честь Господа, Богородицы, а также наиболее известных святых бывает и по нескольку вариантов величаний. Обычно они незначительно отличаются от стандартных.

История жанра величания

Истоки жанра величания видят в рефренах к 17-й кафизме Псалтири, звучащих на богослужении Великой субботы. Из исторических документов известно, что эти припевы использовались в Иерусалимской церкви ещё в 8 веке. Позднее возникли полноценные циклы подобных рефренов и для других праздничных богослужений. Так, в 13 веке появились аналогичные припевы на Успение Божьей Матери. А в 14 веке – на Усекновение главы Иоанна Предтечи.

В 13 веке трудами византийского церковного деятеля Никифора Влеммида возник особый жанр церковной гимнографии – избранный псалом. Так называют подборку строк из ветхозаветных произведений, которая используется для прославления новозаветных личностей и праздников. Изначально в качестве припева к избранным псалмам использовалось слово «Аллилуия», что переводится как «Восхваляйте Бога». Однако вскоре это восклицание заменили другие припевы. Они не прижились в славянских Православных Церквях, поэтому им на смену пришли собственные припевы-величания.

В конце 18 века был выпущен первый сборник величаний. Торжественные песнопения, среди которых и величание Божией Матери, были расположены в сборнике в том порядке, в каком они употребляются в церковном году.

Величание Богородицы и святых в богослужениях

Величания используются в богослужениях некоторых поместных православных Церквей. В греческом Православии практика пения величаний отсутствует. Схожим термином там обозначают припевы некоторых канонов.

В РПЦ величания поются на утренях праздничных дней вслед за полиелеем. Также эти торжественные песнопения могут звучать на праздничной Божественной литургии после произнесения священником отпуста (заключительного благословения).

Стоит отметить, что величания нередко именуются «припевами». Это связано с тем, что они употребляются как рефрены во время чтения избранного псалма. Величания также могут звучать на молебнах, крестных ходах и во время перенесения святых мощей. Согласно Типикону (богослужебному уставу), величание поётся поочередно двумя хорами.

Песнопения таких церковных жанров как тропарь, кондак и величание зачастую исполняются совместно, одно за другим. В совокупности они образуют праздничное славословие. К нему православный христианин может самостоятельно прибегнуть в день памяти какого-либо святого или праздника. Кондаки, величания, а также соответствующие тропари святым можно легко найти в православных молитвословах и на тематических интернет-сайтах.

Примеры величаний

Величание Господу как Спасителю

Величаем Тя, Единородный Сыне Божий, Иисусе Христе, вся премудростию Твоею в начале сотворшаго и человеческий падший род от вечныя смерти всемилостивно искупившаго.

Господу в честь Его Нерукотворного Образа

Величаем Тя, Живодавче Христе, и почитаем вси Пречистаго Лика Твоего преславное воображение.

Величание Богородицы

Досто́йно есть велича́ти Тя, Богоро́дице, Честне́йшую Херуви́м и Сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м.

Богородице в честь Её иконы

Велича́ем Тя, Пресвята́я Де́во Богоизбра́нная Отрокови́це и чтим о́браз Твой святы́й, и́мже то́чиши исцеле́ния всем с ве́рою притека́ющим.

Апостолам Петру и Павлу

Величаем вас, апостоли Христовы Петре и Павле, весь мир ученьми своими просветившия и вся концы ко Христу приведшия.

Святителю Николаю Чудотворцу

Величаем тя, святителю отче Николае, и чтим святую память твою, ты бо молиши за нас Христа Бога нашего.

Преподобному Серафиму Саровскому

Ублажаем тя, преподобне отче наш Серафиме, и чтим святую память твою, наставниче монахов, и собеседниче Ангелов.

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector